22 listopada 2022 r. w Szkole Podstawowej w Wińsku odbyła się II spotkanie Sieci Współpracy i Samokształcenia Nauczycieli Matematyki i Informatyki, w której uczestniczyło 13 nauczycieli.
Spotkanie rozpoczęło się od wizyty w Kindlotece. O jej zasobach i zajęciach, które się tam odbywają opowiedziała nauczycielka języka angielskiego – Patrycja Serdyńska.
W Laboratorium Przyszłości dzięki okularom VR nauczyciele mogli zwiedzić Dubaj, znaleźć się w środku żyły, a także stanąć oko w oko z niedźwiedziem polarnym. W pracowni języka angielskiego wszyscy byli zachwyceni magicznym dywanem i możliwościami, jakie daje użycie go. Oczywiście nie mogło zabraknąć gry w Pokoju Zagadek. Nauczyciele mieli za zadanie znaleźć 8 ukrytych zadań, rozwiązać je i otworzyć walizkę z niespodzianką. W skrzyni czekały na nas ręcznie zrobione na szydełku przez Panią Joannę Polacką zakładki do książek. W Szkolnej Dziupli, czyli świetlicy, z ciastkiem i filiżanką kawy, był czas na podsumowanie spotkania i wymianę doświadczeń, omówienie zmian maturalnych z matematyki. To było bardzo miłe spotkanie. Dziękuję gospodarzom – Pani Joannie Polackiej i Krystynie Bajrakowskiej.
Iwona Pisching
doradca metodyczny
Foto galeria:
- Spotkanie nauczycieli matematyki i informatyki.
![Na zdjęciu widoczna grupa nauczycielek siedzących przy stole. Dyskutują, piją kawę.](https://www.wolowpce.pl/wp-content/uploads/2022/11/Zdjecie-1-4.jpg)
2. Wizyta w pokoju zagadek.
![Na zdjęciu widoczna nauczycielka, która rozwiązuje zadanie. Jest w pokoju zagadek, za nią stoi maszyna do pisania.](https://www.wolowpce.pl/wp-content/uploads/2022/11/Zdjecie-2-4.jpg)
3. Na zdjęciu grupa nauczycielek, które rozwiązują zadania. Stoją, zaglądają na swoje kartki, pomagają sobie.
![Na zdjęciu grupa nauczycielek, które rozwiązują zadania. Stoją, zaglądają na swoje kartki, pomagają sobie.](https://www.wolowpce.pl/wp-content/uploads/2022/11/Zdjecie-3-3.jpg)
4. Zagadki rozwiązane – otwieramy skrzynie z niespodzianką.
![Na zdjęciu widoczne nauczycielki, cztery stoją, jedna pochyla się nad skrzynią i wbijając kod próbuje ją otworzyć.](https://www.wolowpce.pl/wp-content/uploads/2022/11/Zdjecie-4-3.jpg)
5. Wizyta w Kindlotece.
![Na zdjęciu widoczne 5 osób, jedna stoi i tłumaczy, cztery siedzą na pufach, na środku mata do kodowania. Za nimi dwa regały, na których leżą książki.](https://www.wolowpce.pl/wp-content/uploads/2022/11/Zdjecie-5-3.jpg)
6. Pokój do programowania, czytania, rozwijania kreatywności.
![Na zdjęciu grupa nauczycielek siedzących na poduszkach, za nimi regał z kindlami i padami, przed nimi mata do kodowania.](https://www.wolowpce.pl/wp-content/uploads/2022/11/Zdjecie-6-2.jpg)
7. Poznajemy zastosowanie okularów VR.
![Na zdjęciu nauczycielka siedząca na krześle przy stole, która ma założone okulary VR.](https://www.wolowpce.pl/wp-content/uploads/2022/11/Zdjecie-7-2.jpg)
8. Zabawy z magicznym dywanem.
![Na zdjęciu grupa osób siedzących na krzesłach. W środku magiczny dywan i kobieta pokazująca jego zastosowanie.](https://www.wolowpce.pl/wp-content/uploads/2022/11/Zdjecie-8-2.jpg)
9. Poznajemy zastosowanie okularów VR.
![Na zdjęciu grupa osób siedzących na krzesłach. W środku magiczny dywan i kobieta pokazująca jego zastosowanie](https://www.wolowpce.pl/wp-content/uploads/2022/11/Zdjecie-9-1.jpg)
10. Pokój zagadek.
![Grupa kobiet, które pozują do zdjęcia na tle drzwi z napisem pokój zagadek.](https://www.wolowpce.pl/wp-content/uploads/2022/11/Zdjecie-10-1.jpg)
11. Nauczyciele szukają zadań.
![Na zdjęciu widoczne tyłem trzy kobiety, za nimi wisi tablica korkowa z kolorowymi kartkami. Jedna z kobiet szuka na tej tablicy zadania.](https://www.wolowpce.pl/wp-content/uploads/2022/11/Zdjecie-11-1.jpg)
12. Nauczyciele szukają zadań.
![Dwie nauczycielki, jedna siedzi na krześle, druga kuca. Trzymają w rękach kartkę z zadaniem do rozwiązania.](https://www.wolowpce.pl/wp-content/uploads/2022/11/Zdjecie-12.jpg)
13. Rozwiązujemy zadania i szukamy kodu do skrzyni.
![Grupa nauczycieli, stoją, w rękach trzymają kartki z zadaniami, rozwiązują je.](https://www.wolowpce.pl/wp-content/uploads/2022/11/Zdjecie-13.jpg)